Aku Redha...

Kalau ditakdirkan aku bukan untuk dirinya, aku redha...
InsyaALLAH aku akan terima perkara ini dgn hati yang terbuka.
selama ni aku memang salah.
untuk pengetahuan korang sume, aku bukanlah orang yang baik.
jujur, ikhlas, aku bukan orang baik.
banyak dosa-dosa yang aku dah buat, dari kecil hingga ke besar.
hanya Tuhan dan diri aku jer yang tahu.
tapi, masalah pada diriku ini, aku tak tahu bila aku kan berubah.
aku still tak berubah.
aku takot.
aku takot kehilangannya.
tp kalau itu takdirnya, aku pasrah.
aku redha.
ada yang lagi baik untuk dirinya.
lebih baik dari aku ini.
sampai bila aku nak terus macam ni???
sampai bila aku nak terus berada dalam keadaan berdosa???
aku tak tahu!!!!
aku tak jumpa lagi cahaya....
aku tak tahu kenapa aku tak boleh nak berubah kepada kebaikan!!!!
why darkness always with me!!!!
why darkness always by my side!!!
why must me in the darkness!!!!
tiadakan cahaya tuk diri ku....
kenapa???
aku redha....
kepada dirinya, kalau aku ditakdirkan bukan untukmu, semoga kau bahagia selamanya...
wasalam....

1 comments:

.::FasiHaH::. May 20, 2009 at 5:08 PM  

awatnya jadik macam nieee...??
sabar bebanyak ye....
lau dah jOdOh,xkan kemana...

Post a Comment

About Me

My photo
It is enjoyable to eat something delicious, but the greatest joy is the time spent waiting for it.