Aku=invisible

Assalamualaikum...
lama dah tak post kan...
banyak nak citer, tp malas nak tulis...
tajuk aku kali ni agak pelik, sebab jadi kat aku je..

part1
haritu aku gi kedai makan, nak beli makan malam arr.. cita2 nak makan kuey teow bandung, aku pas maghrib siap2 gi kedai makan kat bawah apartment sewa aku.
sesampai disana aku trus duduk kat meja berdekatan tv.
tunggu 5 minit, tak da pun orang datang amek order.
sabar gi arr.
10minit,aku tgk orang yg baru datang, diamek order, dahangin dah.
tunggu 15 minit, tak der gak datang amek order, last kali aku bgun gi kat tmpat orang masak, tunggu situ. manager datang.
manager: nak apa?
aku:nak order.
manager:lah tak order gi ke?
aku:bangang tul manager ni,gi mau tanya(dalam hati). kuey teow bandung 1, sirap limau 1, dua2 bungkus.

part2
sesampai aku di shah alam setelah perjalanan selama 5 jam dalam bas transnasional, aku ingat nak isi perut. lapa wooo...
sementara tunggu supir(kakak aku) datang, gi ar kedai makan,tgk ramai gak. mesti sedap kan.
aku pun dgn beg yg berat gi lah duduk kat kedai tu.
5minit berlalu, tak da yang amek order.
10 minit berlalu, tak da gak yg amek order.
15 minit berlalu,tak da gak.
20 minit berlalu, dapat mesej dari kakak aku,dia dah sampai.
aku pun bangun+snap 2 gambar dari kedai tu, ingat nak upload kat blog.
bsk2 jer lah ek..

sokesimpulanya, aku=invisible.
sekian, wasalam...

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
It is enjoyable to eat something delicious, but the greatest joy is the time spent waiting for it.